КАБ София´
НОВИНИ | NEWS
КАК ДА СТАНА ЧЛЕН
ЗА НАС | ABOUT US
РЕГИСТЪР | REGISTER
КАЛКУЛАТОР | CALCULATOR
ДОГОВОРИ | CONTRACTS
ГЛАВНИ АРХИТЕКТИ
КОНТАКТИ | CONTACTS
ВРЪЗКИ | LINKS
 




feed-image RSS FEED
Банер
КАБ София
Регистр. номер в КАБ:
Парола:
Забравена парола? Инструкция

17 броя нови електронни услуги от НАГ

Сряда, 02 Март 2022 11:01
eupic 1

eupic 1

За улеснение на потребителите на административни услуги, Направление „Архитектура и градоустройство“ разработи възможността за електронно заявяване на 16 броя административни услуги, свързани с разрешаването на устройствена процедура и одобряването на подробен устройствен план.

Процеса по заявяване е лесен и се състои от няколко стъпки.

За да заявите електронна услуга, чрез портала на Направление „Архитектура и градоустройство“ е необходимо само:
- да създадете потребителски профил в портала на НАГ
- да притежавате квалифициран електронен подпис
- да имате инсталиран BISS, за да можете да валидирате заявлението

BISS (Browser Independent Signing Service) е софтуер за подписване с електронен подпис при извършване на операции в Интернет браузъра. B-Trust BISS осигурява работата с удостоверения за КЕП на всички популярни браузъри от поддържаните операционни системи.
Можете да изтеглите софтуера напълно безплатно от тук: Услуга за подписване B-Trust BISS (borica.bg).
Инструкции за работа с B-Trust BISS можете да изтеглите от ТУК
Създаването на потребителски профил е лесно и отнема само няколко минути. Как да го направите можете да видите на следния линк: https://nag.sofia.bg/Pages/Render/968

Основните предимства при електронното заявяване на устройствени процедури и заявления за одобряване на ПУП за потребителите на услуги са следните:
На първо място отпадането на необходимостта от посещаване на деловодството на НАГ и удобството от пестене на ценно време на потребителя.
Второто предимство е свързано със спазването на срока при изпълнение на административната услуга. Когато Вие подавате документите си електронно, отговорният експерт създава електронен съгласувателен лист и насочва преписката едновременно към всички участници в процеса по съгласуване. Всички експерти, които имат отношение по движението на преписката имат достъп до всички приложени документи към заявлението, като изготвят своето становище чрез електронен съгласувателен лист. По този начин, информацията достига по-бързо до отговорният експерт, който оформя административният акт/документа и го насочва чрез системата за съгласуване/издаване. В случай на необходимост от предоставяне на допълнителни документи по преписката, Вие ще бъдете уведомени по електронен път.
Всички услуги, които са достъпни, като възможност за заявяване по електронен път, можете да откриете на следния линк, като изберете опция „Заяви“: https://nag.sofia.bg/Services/ServicesForOffice/1

Пълен списък на услугите - 17 броя

table 1

 
Copyright © 2024 КАБ РК София-град
created by Optimall Solutions